ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ (MSC) DL |
I. MAΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΚΟΡΜΟΥ (Ο φοιτητής επιλέγει δύο μαθήματα από τον κύκλο Α και ένα μάθημα από τον Κύκλο Β) |
9 |
27 |
ΚΥΚΛΟΣ Α: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 510DL |
Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέδοθοι και Ποιοτικής Έρευνας |
3 |
9 |
EDUC – 511DL |
Ποιοτική Έρευνα |
3 |
9 |
EDUC – 512DL |
Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική Στατιστική |
3 |
9 |
EDUC – 610DL |
Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 611DL |
Προκεχωρημένες Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας |
3 |
9 |
EDUC – 612DL |
Ανώτερες Μορφές Στατιστικής Ανάλυσης |
3 |
9 |
KYKΛΟΣ Β: ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 500DL |
Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 501DL |
Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 502DL |
Κοινωνιολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 503DL |
Εκπαιδευτικά Κινήματα και Νεωτερισμοί |
3 |
9 |
EDUC – 504DL |
Συγκριτική Παιδαγωγική |
3 |
9 |
EDUC – 505DL |
Θεωρία και Πρακτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης |
3 |
9 |
EDUC – 601DL |
Μάθηση και Νόηση |
3 |
9 |
(Από τον κύκλο Β το μάθημα EDUC-505DL δε συμπεριλαμβάνεται στις κατευθύνσεις: Ειδική Εκπαίδευση και Εκπαιδευτική Ηγεσία & Διοίκηση)
ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ
|
|
|
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Α: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 570DL |
΄Εννοιες, Αρχές και Μοντέλα Εκπαιδευτικής Διοίκησης |
3 |
9 |
EDUC – 571DL |
Οργάνωση και Διοίκηση Σχολείου |
3 |
9 |
EDUC – 572DL |
Παρατήρηση και Αξιολόγηση Διδασκαλίας |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS) |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 553DL |
Εκπαιδευτική Διοίκηση και Τεχνολογία |
3 |
9 |
EDUC – 568DL |
Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας |
3 |
9 |
EDUC – 573DL |
Αποτελεσματικότητα και Βελτίωση Σχολείου |
3 |
9 |
EDUC – 574DL |
Εισαγωγή Καινοτομιών στην Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 575DL |
Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού |
3 |
9 |
EDUC – 576DL |
Αυτοαξιολόγηση σχολείου |
3 |
9 |
EDUC – 577DL |
Προγραμματισμός και Λήψη Αποφάσεων στην Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 578DL |
Πολιτική, Δημοκρατία και Εκπαιδευτική Ηγεσία |
3 |
9 |
EDUC – 579DL |
Οργανωτική Συμπεριφορά και Ηγεσία |
3 |
9 |
EDUC – 671DL |
Εκπαιδευτική Πολιτική |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β: ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 521DL |
Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών |
3 |
9 |
EDUC – 523DL |
Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 621DL |
Παιδαγωγική της Συμπερίληψης |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS) |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 525DL |
Δυσκολίες Μάθησης: Έρευνες και Νέες Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις |
3 |
9 |
EDUC – 526DL |
Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες στο Συνηθισμένο Σχολείο |
3 |
9 |
EDUC – 527DL |
Γλωσσική Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες |
3 |
9 |
EDUC – 528DL |
Ψυχολογία Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες |
3 |
9 |
EDUC – 529DL |
Νοητική Στέρηση – Αυτισμός |
3 |
9 |
EDUC – 552DL |
Εφαρμογές της Τεχνολογίας στην Ειδική Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 623DL |
Ψυχοπαθολογία του Παιδιού |
3 |
9 |
EDUC – 624DL |
Δυσλεξία: Έρευνες και Νεότερες Τάσεις |
3 |
9 |
EDUC – 626DL |
Συναισθηματικά και Συμπεριφορικά Προβλήματα |
3 |
9 |
EDUC – 627DL |
Αισθητηριακές Διαταραχές |
3 |
9 |
EDUC – 628DL |
Φυσικές Διαταραχές: Εγκεφαλική Παράλυση |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Γ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 608DL |
Σύγχρονοι Προβληματισμοί στην Παιδαγωγική της Μουσικής |
3 |
9 |
EDUC – 609DL |
Φιλοσοφικά και Κοινωνιολογικά Ζητήματα στην Παιδαγωγική της Μουσικής |
3 |
9 |
EDUC – 537DL |
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μουσικής: Θεωρία και Σχολική Πρακτική |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS) |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 509DL |
Αρχές και Μέθοδοι Έρευνας στην Παιδαγωγική της Μουσικής |
3 |
9 |
EDUC – 506DL |
Δημιουργικότητα στη Μουσική |
3 |
9 |
EDUC – 507DL |
Νέες Τεχνολογίες στη Μουσική Αγωγή |
3 |
9 |
EDUC – 508DL |
Μουσική και Ψυχολογία |
3 |
9 |
EDUC – 606DL |
Μουσική Αγωγή και Ειδική Εκπαίδευση |
3 |
9 |
EDUC – 607DL |
Εξειδικευμένα Θέματα στη Μουσική Παιδαγωγική |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Δ: ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 540DL |
Κριτικός Διάλογος για τις Τέχνες |
3 |
9 |
EDUC – 541DL |
Τέχνες και Ψυχολογία Ανάπτυξης |
3 |
9 |
EDUC – 542DL |
Τέχνες και Ποιότητα Ζωής |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS) |
*Για τα μαθήματα της Μουσικής απαιτούνται βασικές μουσικές γνώσεις |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 537DL |
Αναλυτικό Πρόγραμμα Μουσικής: Θεωρία και Σχολική Πρακτική |
3 |
9 |
EDUC – 506DL |
Δημιουργικότητα στη Μουσική |
3 |
9 |
EDUC – 507DL |
Νέες Τεχνολογίες στη Μουσική Αγωγή |
3 |
9 |
EDUC – 508DL |
Μουσική και Ψυχολογία |
3 |
9 |
EDUC – 538DL |
Αναλυτικό Πρόγραμμα Εικαστικών Τεχνών: Θεωρία και Πρακτική |
3 |
9 |
EDUC – 516DL |
Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών |
3 |
9 |
EDUC – 517DL |
Εικαστική Δημιουργία και Αξιολόγηση |
3 |
9 |
EDUC – 518DL |
Μουσειοπαιδαγωγική |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Ε: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 533DL |
Βασικές Αρχές και Διαδικασίες Ανάπτυξης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων |
3 |
9 |
EDUC – 560DL |
Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας (προκεχωρημένο)* |
3 |
9 |
EDUC – 572DL |
Παρατήρηση και Αξιολόγηση της Διδασκαλίας |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS) |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 532DL |
Σχολικά Βιβλία: Συγγραφή, Αξιολόγηση, Έρευνα |
3 |
9 |
EDUC – 536DL |
Αξιολόγηση Προγραμμάτων |
3 |
9 |
EDUC – 551DL |
Νέες Τεχνολογίες στη Μάθηση |
3 |
9 |
EDUC – 561DL |
Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση |
3 |
9 |
EDUC – 562DL |
Συναισθήματα και Μάθηση |
3 |
9 |
EDUC – 568DL |
Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας |
3 |
9 |
EDUC – 569DL |
Ποιοτική Διδασκαλία: Ερευνητικές Προσεγγίσεις και Αποτελέσματα |
3 |
9 |
EDUC – 575DL |
Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Ζ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 551DL |
Νέες Τεχνολογίες στη Μάθηση |
3 |
9 |
EDUC – 555DL |
Σχεδιασμός Διαδικτυακής Μάθησης |
3 |
9 |
EDUC – 559DL |
Πρακτική Εξάσκηση |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο φοιτητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS) |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 554DL |
Η Τεχνολογία στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών |
3 |
9 |
EDUC – 556DL |
Διαδικτυακή και Μικτή Μάθηση |
3 |
9 |
EDUC – 557DL |
Τεχνολογία και Γραμματισμός |
3 |
9 |
EDUC – 558DL |
Παιχνίδια και Κινητές Συσκευές στη Μάθηση |
3 |
9 |
EDUC – 651DL |
Διαχείριση Προγραμμάτων εξ Αποστάσεως Μάθησης |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
|
|
3 |
9 |
EDUC – 544DL |
Θεωρία και Κριτική της Λογοτεχνίας |
3 |
9 |
EDUC – 545DL |
Διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Κειμένων |
3 |
9 |
EDUC – 546DL |
Διδακτική της Λογοτεχνίας |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο φοιτητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS). Το EDUC-697DL και το EDUC-699DL εκπονούνται στο πεδίο της Διδακτικής της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας.Το μάθημα EDUC-697DL μπορεί να επιλεγεί μόνο μετά από συναίνεση του Προέδρου του Τμήματος και Συντονιστή Μεταπτυχιακών Σπουδών. |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 543DL |
Θεωρητική Γλωσσολογία |
3 |
9 |
EDUC – 547DL |
Θεωρία και Μεθοδολογία της Ανάγνωσης και της Γραφής |
3 |
9 |
EDUC – 548DL |
Κειμενογλωσσολογία |
3 |
9 |
EDUC – 549DL |
Ψυχολογία της Γλώσσας: Ανάπτ. & Παθολογία του Λόγου |
3 |
9 |
EDUC – 644DL |
Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας |
3 |
9 |
EDUC – 645DL |
Ιστορία της Λογοτεχνίας για Παιδιά & Νέους |
3 |
9 |
EDUC – 647DL |
Γλώσσα και Πολιτισμός |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Θ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ |
|
|
Υποχρεωτικά μαθήματα |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 535DL |
Σχεδιασμός Διδακτ. Υλικού στις Φυσικές Επιστήμες |
3 |
9 |
EDUC – 554DL |
Η Τεχνολογία στη Διδασκαλία Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών |
3 |
9 |
EDUC – 585DL |
Σύγχρονες Τάσεις στη Διδασκαλία Μαθηματικών & Φυσικών Επιστημών |
3 |
9 |
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής |
9 |
27 |
Ο φοιτητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία (6 CR/18 ECTS). Το EDUC-697DL και το EDUC-699DL εκπονούνται στο πεδίο της Διδακτικής των Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών.Το μάθημα EDUC-697DL μπορεί να επιλεγεί μόνο μετά από συναίνεση του Προέδρου του Τμήματος και Συντονιστή Μεταπτυχιακών Σπουδών. |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 562DL |
Συναισθήματα και Μάθηση |
3 |
9 |
EDUC – 580DL |
Μάθηση με Λύση Προβλήματος |
3 |
9 |
EDUC – 581DL |
Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών |
3 |
9 |
EDUC – 583DL |
Μοντελοπ. & Διαθεματ. στη Διδασκαλία Μαθηματικών |
3 |
9 |
EDUC – 587DL |
Ιστορ. & Φιλοσ. Πτυχές των Φυσικών Επιστημών |
3 |
9 |
EDUC – 588DL |
Φυσ. Επιστ. για τον Πολίτη & Επιστημ. Αλφ. |
3 |
9 |
EDUC – 697DL |
Εξατομικευμένη Μελέτη |
3 |
9 |
ΙΙΙ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ |
9 |
27 |
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. |
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
CR |
ECTS |
EDUC – 591DL |
Σεμινάριο Ι: Θεματικά Πεδία της Κατεύθυνσης |
1 |
3 |
EDUC – 592DL |
Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων |
1 |
3 |
EDUC – 593DL |
Σεμινάριο ΙΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων |
1 |
3 |
|
|
|
|
ΙV. |
Μεταπτυχιακή Εργασία (EDUC – 699DL) |
6 |
18 |
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
30
|
90
|
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ |
|
ΣΧΗΜΑ Α |
ΣΧΗΜΑ B |
|
CREDITS |
ECTS |
CREDITS |
ECTS |
Μαθήματα Κοινού Κορμού |
9 |
27 |
9 |
27 |
Μαθήματα Κατεύθυνσης |
|
|
|
|
Yποχρεωτικά |
9 |
27 |
9 |
27 |
Επιλεγόμενα |
9 |
27 |
3 |
9 |
Σεμινάρια |
3 |
9 |
3 |
9 |
Μεταπτυχιακή εργασία |
|
|
6 |
18 |
|
|
|
|
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
30 |
90 |
30 |
90 |