Μεταπτυχιακό εξ Αποστάσεως στις Επιστήμες Αγωγής

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Εισαγωγικό Μήνυμα

Καλώς ήλθατε στο εξ αποστάσεως πρόγραμμα «Επιστήμες Αγωγής». Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει από τη μια, βαθιά γνώση στην κατεύθυνση που επιλέξατε και, από την άλλη, δυνατότητα άσκησης σε ερευνητικές δεξιότητες. Η βαθιά γνώση και οι ερευνητικές δεξιότητες αναμένεται να προσδώσουν συγκεκριμένη έκφραση στο σωκρατικό «γηράσκω αεί διδασκόμενος» αλλά και στο αξίωμα της διά βίου εκπαίδευσης που απαιτεί ο 21ος αιώνας.

Ζούμε στην κοινωνία της γνώσης, σε μια μανθάνουσα κοινωνία. Η γνώση έχει γίνει ο βασικός πόρος της οικονομίας. Η πλέον σημαντική δεξιότητα είναι, σήμερα, η πνευματική δύναμη, όχι η φυσική. Και είναι η ψυχή και ο νους των ανθρώπων οι σημαντικότεροι παράγοντες ανάπτυξης και ευημερίας. Η κοινωνία της γνώσης απαιτεί καλώς εκπαιδευμένο διδακτικό προσωπικό. Ο εκπαιδευτικός πρέπει να ενσαρκώνει τον ευέλικτο και ενημερωμένο άνθρωπο που απαιτεί η εποχή μας, τον άνθρωπο που αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση από τους μανθάνοντες.

Ζούμε επίσης στην κοινωνία της τεχνολογίας.  Έχουμε τη δυνατότητα να αποθηκεύουμε και να επεξεργαζόμαστε τεράστιες ποσότητες πληροφοριών. Έχει υπολογιστεί ότι η δυνατότητα επεξεργασίας και μεταβίβασης πληροφοριών διπλασιάζεται περίπου κάθε δεκαοκτώ μήνες. Και υπάρχει βάσιμη ελπίδα ότι η δυνατότητα επεξεργασίας και μεταβίβασης πληροφοριών θα διπλασιάζεται κάθε δώδεκα αντί κάθε δεκαοχτώ μήνες. Με βάση αυτά τα δεδομένα, η εκπαίδευση πρέπει να στοχεύει στο μετασχηματισμό και στη δημιουργική αξιοποίηση της γνώσης και όχι στην απλή μετάδοσή της.

Η αποστολή και η δύναμη της εκπαίδευσης δεν αμφισβητήθηκε ποτέ. Στην Αλληγορία του Σπηλαίου η εκπαίδευση πήρε το χαρακτήρα απελευθέρωσης της διάνοιας και μετατροπής της υποκειμενικής γνώσης σε αντικειμενική. Στις μέρες μας η εκπαίδευση είναι μοχλός προσαρμογής στις νέες ιδέες, στη νέα τάξη πραγμάτων. Είναι μηχανισμός προόδου και ευημερίας του ατόμου και του κοινωνικού συνόλου. Αυτή την προσαρμογή αναμένεται να προωθήσει ο ενημερωμένος εκπαιδευτικός, το άτομο που από καταναλωτής μετατρέπεται σε παραγωγό της γνώσης, ο εκπαιδευτικός που εκσυγχρονίζει την εμπειρογνωμοσύνη του και μετατρέπεται σε αποτελεσματικό πλοηγό της μάθησης, ο εκπαιδευτικός που δραστηριοποιείται ο ίδιος σε μια μανθάνουσα κοινότητα και συστήνει κοινότητα μάθησης για τους μανθάνοντες.

Αυτό τον εκσυγχρονισμό επαγγέλλεται το μεταπτυχιακό πρόγραμμα Επιστήμες Αγωγής που προσφέρει το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας. Το πρόγραμμα υλοποιείται από προσοντούχο προσωπικό και υποστηρίζεται από την υποδομή του Πανεπιστημίου. Διδάσκοντες και διδασκόμενοι ενώνονται σε πλέγμα διάδρασης και δημιουργίας κοινοτήτων ευθύνης και πρακτικής.

Σε καλωσορίζουμε, λοιπόν, στο Πανεπιστήμιό μας και ειδικά στη Σχολή Επιστημών Αγωγής και στο Τμήμα Παιδαγωγικών Σπουδών. Ευελπιστούμε ότι η απόφασή σου να συμπράξεις μαζί μας θα λειτουργήσει ως αφετηρία της αυτοπραγμάτωσής σου ως άτομου και ως εκπαιδευτικού.

Καθηγητής Δρ. Παναγιώτης Αγγελίδης

Κοσμήτορας, Σχολή Επιστημών Αγωγής

Συντονιστής Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων της Σχολής

  • Το μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση αποσκοπεί στην εμβάθυνση στις σύγχρονες τάσεις της ειδικής εκπαίδευσης, τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο, αλλά και να παράσχει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν διάφορα εργαλεία αξιολόγησης για τον εντοπισμό παιδιών με ειδικές ανάγκες και να ασκηθούν στη χρήση τους.Ένας επιπλέον κοινός στόχος είναι να βοηθήσει τους φοιτητές να γίνουν κριτικοί αναγνώστες εκπαιδευτικών ερευνών και ικανοί να σχεδιάζουν και να πραγματοποιούν της δική τους ερευνητική δράση.

Το μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στις Επιστήμες Αγωγής του Πανεπιστημίου Λευκωσίας, αναγνωρισμένο από το Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π,  απευθύνεται σ΄ εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων (προδημοτικής, δημοτικής και μέσης εκπαίδευσης) οι οποίοι ενδιαφέρονται:

  • Να εμβαθύνουν σε έννοιες, αρχές και γενικεύσεις της κατεύθυνσης που επιλέγουν και να ασκηθούν σε σχετικές δεξιότητες.
  • Να καταλάβουν θέση σε επίπεδο σχολείου (βοηθός διευθυντής, διευθυντής) ή/και σε επίπεδο υπουργείου (επιθεωρητής, παιδαγωγικός σύμβουλος, ανώτερος λειτουργός εκπαίδευσης).

Προσφέρεται σε 8  κατευθύνσεις με σκοπό ο φοιτητής να αποκτήσει βαθιά γνώση στην κατεύθυνση που επιλέγει και ταυτόχρονα να ασκηθεί σε δεξιότητες έρευνας.

 

  • Ειδική Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτική Ηγεσία και Διοίκηση
  • Μουσική Παιδαγωγική
  • Τέχνες και Εκπαίδευση
  • Θεωρία, Πρακτική & Αξιολόγηση Διδασκαλίας
  • Εκπαιδευτική Τεχνολογία
  • Διδακτική των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών
  • Διδακτική της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας
  • Να προετοιμάσει ηγετικά στελέχη ώστε να είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται το πλαίσιο μέσα στο οποίο λειτουργεί η εκπαίδευση και, επομένως, να ενεργούν κριτικά κατά την άσκηση του ρόλου που αναλαμβάνουν.
  • Να προσφέρει ευκαιρίες άσκησης των φοιτητών σε δεξιότητες οργάνωσης και διοίκησης σχολείου.
  •  Να βοηθήσει τους φοιτητές να εμβαθύνουν στις σύγχρονες τάσεις της ειδικής εκπαίδευσης τόσο από θεωρητική όσο και από πρακτική άποψη και να παράσχει την ευκαιρία στους φοιτητές να γνωρίσουν διάφορα εργαλεία για τον εντοπισμό παιδιών με ειδικές ανάγκες και να ασκηθούν στη χρήση τους.
  • Να παρακολουθούν την πορεία της σύγχρονης έρευνας στον τομέα της Μουσικής Παιδαγωγικής και να εξοικειωθούν με τα απαραίτητα ερευνητικά και μεθοδολογικά εργαλεία για ερευνητική δραστηριότητα και παραγωγή νέας γνώσης.
  • Να είναι σε θέση να επιλέγουν, να οργανώνουν και να παράγουν διδακτικό υλικό βασισμένο στις τρέχουσες τάσεις διδακτικής της Μουσικής, ενισχύοντας και αναπτύσσοντας τη μουσική δημιουργικότητα των μαθητών.
  • Να ενημερώσει εν ενεργεία και υπό διορισμό εκπαιδευτικούς Προ δημοτικής, Δημοτικής και Μέσης Εκπαίδευσης για την πρόοδο που σημειώνεται διεθνώς και για τις τρέχουσες τάσεις στον Τομέα των Τεχνών στην Εκπαίδευση.
  • Να προσφέρει μια σφαιρική προσέγγιση σε σχέση με τη Θεωρία, την έρευνα και την πράξη δύο μορφών τέχνης με τη  δυνατότητα εξειδίκευσης σε έναν από αυτούς τους θεματικούς τομείς.
  • Να προετοιμάσει ηγετικά στελέχη τα οποία είναι σε θέση να ασκήσουν ρόλο «καταλύτη» σε θέματα ποιοτικής διδασκαλίας, ανάπτυξης προγράμματος, παιδαγωγικής καθοδήγησης και αξιολόγησης της διδασκαλίας.
  • Να προσφέρει ευκαιρίες άσκησης των φοιτητών σε δεξιότητες παιδαγωγικής καθοδήγησης και ανάπτυξης προσωπικού.
  •  Να προετοιμάσει εκπαιδευτικούς οι οποίοι είναι ενήμεροι των εξελίξεων στον τομέα της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, με απώτερο στόχο τα άτομα αυτά να είναι σε θέση να ασκήσουν ηγετικό ρόλο στο σχεδιασμό εκπαιδευτικών παρεμβάσεων, οι οποίες θα έχουν ως υπόβαθρό τους την εκπαιδευτική τεχνολογία.
  • Να προετοιμάσει εκπαιδευτικούς οι οποίοι είναι ενήμεροι της προόδου που γίνεται διεθνώς, έτσι ώστε να είναι σε θέση να λειτουργούν ως ηγέτες στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας, αλλά και ευρύτερα στο εκπαιδευτικό σύστημα, σε ό,τι αφορά τη διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών.
  • Να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να αποκτήσουν εξειδικευμένες γνώσεις που είναι απαραίτητες για ποικίλες καινοτόμες εφαρμογές στη γλωσσολογία και στη διδακτική της γλωσσολογίας με έμφαση στα διαδραστικά περιβάλλοντα μάθησης.
  • Η κατεύθυνση στοχεύει επίσης στο να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί με τα απαραίτητα ερευνητικά και μεθοδολογικά εργαλεία έτσι ώστε να οδηγηθούν στην αυτόνομη επιστημονική έρευνα.

Η γλώσσα διδασκαλίας είναι η ελληνική. Στο πλαίσιο των μαθημάτων, ωστόσο, χρησιμοποιείται και αγγλική βιβλιογραφία.

Το πρόγραμμα αποτελείται από 9 μαθήματα και 3 σεμινάρια ή 7 μαθήματα, 3 σεμινάρια και τη Μεταπτυχιακή Εργασία. Ο φοιτητής θα πρέπει να ολοκληρώσει 30 πιστωτικές μονάδες/credits 90 ECTS.

Μπορεί να ολοκληρωθεί μέσα σε 16 μήνες (επιλέγοντας  3 μαθήματα και ένα σεμινάριο το τετράμηνο) ή μέσα σε 3 έτη επιλέγοντας από ένα (1) έως και τρία (3) μαθήματα & 1 σεμινάριο χωρίς να ξεπερνά τις 10 διδακτικές μονάδες (10 credits/30 ECTS) το τετράμηνο. Η φοίτηση κατά τα Θερινά τετράμηνα δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 15 ECTS συνολικά.

Η  ελάχιστη χρονική διάρκεια του προγράμματος είναι 16 μήνες  και η μέγιστη τρία έτη.

Η φυσική παρουσία του φοιτητή  απαιτείται μόνο στις τελικές εξετάσεις των μαθημάτων στο τέλος του τετραμήνου, οι οποίες πραγματοποιούνται σε εξεταστικά κέντρα στην Ελλάδα ή στην Κύπρο, στην  έδρα του  Πανεπιστημίου  Λευκωσίας.

  • Χειμερινό  (1η εβδομάδα Οκτωβρίου – τέλη Ιανουαρίου)
  • Εαρινό  (1η εβδομάδα Φεβρουαρίου – τέλη Μάϊου)

Για να ενταχθεί ο ενδιαφερόμενος στο πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών υποβάλλει αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά σε μορφή pdf στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  info@usdl.gr 

Η αίτηση εξετάζεται και αξιολογείται από την Επιτροπή του Πανεπιστημίου.

Τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εξέταση της αίτησης είναι:

  1. Συμπληρωμένη αίτηση εισδοχής
  2. Βιογραφικό σημείωμα
  3. Αντίγραφο Πτυχίου
  4. Αντίγραφο αναλυτικής βαθμολογίας του πτυχίου
  5. Έκθεση προσωπικών στόχων και ερευνητικών ενδιαφερόντων του υποψηφίου
  6. Προηγούμενη διδακτική πείρα αποτελεί πλεονέκτημα

Συμπληρώστε την αίτηση και μαζί με τα υπόλοιπα δικαιολογητικά αποστείλετε τα σε μορφή pdf

στο e-mail: info@usdl.gr 

Κατεβάστε την αίτηση εισδοχής:

Για τυχόν ερωτήσεις,  σχετικά με την υποβολή της αίτησης, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το:

ΤΜΗΜΑ  ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (Γραφείο Ελλάδος):

Τηλ.: 801-700-7177,  (Αστική Χρέωση) e-mail: info@usdl.gr

Κατεβάστε το PDF του μεταπτυχιακού προγράμματος pdfΓια περισσότερες πληροφορίες μεταπτυχιακών προγραμμάτων, παρακαλούμε μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το:ΤΜΗΜΑ  ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ (Γραφείο Ελλάδος):Τηλ.: 801-700-7177,  (Αστική Χρέωση) e-mail: info@usdl.gr

ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΓΩΓΗΣ  (MSC) DL
I. MAΘΗΜΑΤΑ ΚΟΙΝΟΥ ΚΟΡΜΟΥ
(Ο φοιτητής επιλέγει δύο μαθήματα από τον κύκλο Α και ένα μάθημα από τον Κύκλο Β)
9 27
ΚΥΚΛΟΣ Α: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 510DL Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέδοθοι και Ποιοτικής Έρευνας 3 9
EDUC – 511DL Ποιοτική  Έρευνα 3 9
EDUC – 512DL Ποσοτική Έρευνα και Εκπαιδευτική Στατιστική 3 9
EDUC – 610DL Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 611DL Προκεχωρημένες Μέθοδοι Ποιοτικής Έρευνας 3 9
EDUC – 612DL Ανώτερες Μορφές Στατιστικής Ανάλυσης 3 9
KYKΛΟΣ Β: ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 500DL Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 501DL Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 502DL Κοινωνιολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 503DL Εκπαιδευτικά Κινήματα και Νεωτερισμοί 3 9
EDUC – 504DL Συγκριτική Παιδαγωγική 3 9
EDUC – 505DL Θεωρία και Πρακτική της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης 3 9
EDUC – 601DL Μάθηση και Νόηση 3 9
(Από τον κύκλο Β το μάθημα EDUC-505DL δε συμπεριλαμβάνεται στις κατευθύνσεις: Ειδική  Εκπαίδευση  και Εκπαιδευτική Ηγεσία & Διοίκηση)

ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ

   
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Α: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 570DL ΄Εννοιες, Αρχές και Μοντέλα Εκπαιδευτικής Διοίκησης 3 9
EDUC – 571DL Οργάνωση και Διοίκηση Σχολείου 3 9
EDUC – 572DL Παρατήρηση και Αξιολόγηση Διδασκαλίας 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS)
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 553DL Εκπαιδευτική Διοίκηση και Τεχνολογία 3 9
EDUC – 568DL Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας 3 9
EDUC – 573DL Αποτελεσματικότητα και Βελτίωση Σχολείου 3 9
EDUC – 574DL Εισαγωγή Καινοτομιών στην Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 575DL Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού 3 9
EDUC – 576DL Αυτοαξιολόγηση σχολείου 3 9
EDUC – 577DL Προγραμματισμός και Λήψη Αποφάσεων στην Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 578DL Πολιτική, Δημοκρατία και Εκπαιδευτική Ηγεσία 3 9
EDUC – 579DL Οργανωτική Συμπεριφορά και Ηγεσία 3 9
EDUC – 671DL Εκπαιδευτική Πολιτική 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Β: ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 521DL Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών 3 9
EDUC – 523DL Ψυχομετρικές Μέθοδοι στην Ειδική Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 621DL Παιδαγωγική της Συμπερίληψης 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS)
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 525DL Δυσκολίες Μάθησης: Έρευνες και Νέες  Εκπαιδευτικές Προσεγγίσεις 3 9
EDUC – 526DL Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες στο Συνηθισμένο Σχολείο 3 9
EDUC – 527DL Γλωσσική Ανάπτυξη και Παθολογία της Γλώσσας Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες 3 9
EDUC – 528DL Ψυχολογία Παιδιών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες 3 9
EDUC – 529DL Νοητική Στέρηση – Αυτισμός 3 9
EDUC – 552DL Εφαρμογές της Τεχνολογίας στην Ειδική Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 623DL Ψυχοπαθολογία του Παιδιού 3 9
EDUC – 624DL Δυσλεξία: Έρευνες και Νεότερες Τάσεις 3 9
EDUC – 626DL Συναισθηματικά και Συμπεριφορικά Προβλήματα 3 9
EDUC – 627DL Αισθητηριακές Διαταραχές 3 9
EDUC – 628DL Φυσικές Διαταραχές: Εγκεφαλική Παράλυση 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Γ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 608DL Σύγχρονοι Προβληματισμοί στην Παιδαγωγική της Μουσικής 3 9
EDUC – 609DL Φιλοσοφικά και Κοινωνιολογικά Ζητήματα στην Παιδαγωγική της Μουσικής 3 9
EDUC – 537DL Αναλυτικό Πρόγραμμα Μουσικής: Θεωρία και Σχολική Πρακτική 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS)
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 509DL Αρχές και Μέθοδοι Έρευνας στην Παιδαγωγική της Μουσικής 3 9
EDUC – 506DL Δημιουργικότητα στη Μουσική 3 9
EDUC – 507DL Νέες Τεχνολογίες στη Μουσική Αγωγή 3 9
EDUC – 508DL Μουσική και Ψυχολογία 3 9
EDUC – 606DL Μουσική Αγωγή και Ειδική Εκπαίδευση 3 9
EDUC – 607DL Εξειδικευμένα Θέματα στη Μουσική Παιδαγωγική 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Δ: ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 540DL Κριτικός Διάλογος για τις Τέχνες 3 9
EDUC – 541DL Τέχνες και Ψυχολογία Ανάπτυξης 3 9
EDUC – 542DL Τέχνες και Ποιότητα Ζωής 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS)
*Για τα μαθήματα της Μουσικής απαιτούνται βασικές μουσικές γνώσεις
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 537DL Αναλυτικό Πρόγραμμα Μουσικής: Θεωρία και Σχολική Πρακτική 3 9
EDUC – 506DL Δημιουργικότητα στη Μουσική 3 9
EDUC – 507DL Νέες Τεχνολογίες στη Μουσική Αγωγή 3 9
EDUC – 508DL Μουσική και Ψυχολογία 3 9
EDUC – 538DL Αναλυτικό Πρόγραμμα Εικαστικών Τεχνών: Θεωρία και Πρακτική 3 9
EDUC – 516DL Σύγχρονες Προσεγγίσεις στη Διδακτική των Εικαστικών Τεχνών 3 9
EDUC – 517DL Εικαστική Δημιουργία και Αξιολόγηση 3 9
EDUC – 518DL Μουσειοπαιδαγωγική 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Ε: ΘΕΩΡΙΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 533DL Βασικές Αρχές και Διαδικασίες Ανάπτυξης και Αξιολόγησης Προγραμμάτων 3 9
EDUC – 560DL Θεωρία και Μεθοδολογία της Διδασκαλίας (προκεχωρημένο)* 3 9
EDUC – 572DL Παρατήρηση και Αξιολόγηση της  Διδασκαλίας 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο μαθητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS)
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 532DL Σχολικά Βιβλία: Συγγραφή, Αξιολόγηση, Έρευνα 3 9
EDUC – 536DL Αξιολόγηση Προγραμμάτων 3 9
EDUC – 551DL Νέες Τεχνολογίες στη Μάθηση 3 9
EDUC – 561DL Παιδαγωγική και Διδακτική Καθοδήγηση 3 9
EDUC – 562DL Συναισθήματα και Μάθηση 3 9
EDUC – 568DL Μοντέλα Εκπαιδευτικής Αποτελεσματικότητας 3 9
EDUC – 569DL Ποιοτική Διδασκαλία: Ερευνητικές Προσεγγίσεις και Αποτελέσματα 3 9
EDUC – 575DL Αρχές και Μοντέλα Επιμόρφωσης και Ανάπτυξης Προσωπικού 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Ζ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 551DL Νέες  Τεχνολογίες στη Μάθηση 3 9
EDUC – 555DL Σχεδιασμός Διαδικτυακής Μάθησης 3 9
EDUC – 559DL Πρακτική Εξάσκηση 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο φοιτητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS)
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 554DL Η Τεχνολογία στη Διδασκαλία των Μαθηματικών και των Φυσικών Επιστημών 3 9
EDUC – 556DL Διαδικτυακή και Μικτή Μάθηση 3 9
EDUC – 557DL Τεχνολογία και Γραμματισμός 3 9
EDUC – 558DL Παιχνίδια και Κινητές Συσκευές στη Μάθηση 3 9
EDUC – 651DL Διαχείριση Προγραμμάτων εξ Αποστάσεως Μάθησης 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Η: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
    3 9
EDUC – 544DL Θεωρία και Κριτική της Λογοτεχνίας 3 9
EDUC – 545DL Διδακτική της Νεοελληνικής Γλώσσας και των Κειμένων 3 9
EDUC – 546DL Διδακτική της Λογοτεχνίας 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο φοιτητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS). Το EDUC-697DL και το EDUC-699DL εκπονούνται στο πεδίο της Διδακτικής της Γλώσσας και της Λογοτεχνίας.Το μάθημα EDUC-697DL μπορεί να επιλεγεί μόνο μετά από συναίνεση του Προέδρου του Τμήματος και Συντονιστή Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 543DL Θεωρητική Γλωσσολογία 3 9
EDUC – 547DL Θεωρία και Μεθοδολογία της Ανάγνωσης και της Γραφής 3 9
EDUC – 548DL Κειμενογλωσσολογία 3 9
EDUC – 549DL Ψυχολογία της Γλώσσας: Ανάπτ. & Παθολογία του Λόγου 3 9
EDUC – 644DL Ιστορία της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας 3 9
EDUC – 645DL Ιστορία της  Λογοτεχνίας για Παιδιά & Νέους 3 9
EDUC – 647DL Γλώσσα και Πολιτισμός 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ Θ: ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ    
Υποχρεωτικά μαθήματα 9 27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS
EDUC – 535DL Σχεδιασμός Διδακτ. Υλικού στις Φυσικές Επιστήμες 3 9
EDUC – 554DL Η Τεχνολογία στη Διδασκαλία  Μαθηματικών και  Φυσικών Επιστημών 3 9
EDUC – 585DL Σύγχρονες Τάσεις στη Διδασκαλία Μαθηματικών & Φυσικών  Επιστημών 3 9
Μαθήματα περιορισμένης επιλογής 9 27
Ο φοιτητής επιλέγει 3 μαθήματα (9 CR/27 ECTS) ή 1 μάθημα  (3 CR/9 ECTS) και τη μεταπτυχιακή εργασία  (6 CR/18 ECTS). Το EDUC-697DL και το EDUC-699DL εκπονούνται στο πεδίο της Διδακτικής των Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών.Το μάθημα EDUC-697DL μπορεί να επιλεγεί μόνο μετά από συναίνεση του Προέδρου του Τμήματος και Συντονιστή Μεταπτυχιακών Σπουδών.
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS 
EDUC – 562DL Συναισθήματα και Μάθηση 3 9
EDUC – 580DL Μάθηση με Λύση Προβλήματος 3 9
EDUC – 581DL Ιστορία και Φιλοσοφία των Μαθηματικών 3 9
EDUC – 583DL Μοντελοπ. & Διαθεματ. στη Διδασκαλία Μαθηματικών 3 9
EDUC – 587DL Ιστορ. & Φιλοσ. Πτυχές των Φυσικών Επιστημών 3 9
EDUC – 588DL Φυσ. Επιστ. για τον Πολίτη & Επιστημ. Αλφ. 3 9
EDUC – 697DL Εξατομικευμένη Μελέτη 3 9
ΙΙΙ. ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ   9   27
ΚΩΔ. ΜΑΘΗΜ. ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ CR ECTS 
EDUC – 591DL Σεμινάριο Ι: Θεματικά Πεδία της Κατεύθυνσης 1 3
EDUC – 592DL Σεμινάριο ΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων 1 3
EDUC – 593DL Σεμινάριο ΙΙΙ: Οργάνωση και Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων 1 3
       
ΙV.  Μεταπτυχιακή Εργασία (EDUC – 699DL) 6  18
   

ΣΥΝΟΛΟ 

 

30

 

90

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ 
  ΣΧΗΜΑ Α ΣΧΗΜΑ B
  CREDITS ECTS CREDITS ECTS
Μαθήματα Κοινού Κορμού 9 27 9 27
Μαθήματα Κατεύθυνσης        
   Yποχρεωτικά 9 27 9 27
   Επιλεγόμενα 9 27 3 9
Σεμινάρια 3 9 3 9
Μεταπτυχιακή εργασία     6 18
         

ΣΥΝΟΛΟ

30  90  30  90